Concurenţă
Până pe 08/10, înregistrare automată de la 2500 lei din valoarea achiziției: comenzi rambursate și premii de câștigat în cadrul concursului nostru Casanoov de 5 ani. (Vezi Termenii și condițiile)
Prin validarea achizițiilor, veți fi debitat pentru suma comenzii dvs.
În rezervare
Total înainte de reducere
lei
Code
- lei
Reducere
- lei
Total de plată (inclusiv TVA)
lei
sau
Unul dintre angajamentele noastre puternice la CASANOOV este să vă oferim un serviciu de livrare premium. Ne dorim ca pretul afisat in timpul navigarii dumneavoastra sa fie pretul pe care il platiti la plasarea comenzii, fara costuri suplimentare legate de livrare care vi se adauga fara a sti de unde provine...
1. Imediat ce metoda de plata a comenzii dumneavoastra este validata, pachetele dumneavoastra sunt pregatite in depozitul nostru logistic in 24 de ore lucratoare. Cine spune că munca înseamnă că weekend-urile și sărbătorile legale nu sunt incluse. Respectăm timpii de odihnă ale angajaților noștri.
→ În acest moment, veți primi un e-mail care confirmă pregătirea comenzii.
2. Serviciul nostru de livrare vine in fiecare zi a saptamanii, in mijlocul dupa-amiezii, pentru a ridica coletele pregatite la depozitul nostru.
→ Dacă pachetele dvs. sunt gata, acestea sunt încărcate și primiți un e-mail de confirmare a expedierii.
→ Dacă nu sunt gata, nu vă panicați, vor fi gata a doua zi.
3. Când vă apropiați de domiciliu (între câteva ore și câteva zile după ce coletele au fost ridicate din depozitul nostru, în funcție de adresa dvs.), serviciul nostru de livrare vă va contacta telefonic pentru a face o programare pentru livrare. Îți oferă 3 opțiuni:
→ Livrătorul va veni apoi în intervalul orar pe care l-ați ales pentru a vă livra comanda.
1. Introduceți corect numărul de telefon când plasați comanda.
→ În caz contrar, serviciul nostru de livrare nu vă va putea contacta pentru a programa livrarea și poate veni oricând.
2. Introdu corect adresa ta de livrare. În caz contrar, livratorul nu vă va găsi prima dată.
→ Nu intrați în panică, pachetele dumneavoastră vor fi puse deoparte în timp ce ne trimiteți adresa corectă. Dar timpul de livrare va fi depășit.
3. Fiți acasă în intervalul de timp convenit cu serviciul nostru de livrare.
→ În caz contrar, nu totul este pierdut, veți primi un anunț de trecere, dar asta complică lucrurile. Va trebui să faceți o programare sau să vă deplasați pentru a vă ridica coletele, altfel livratorul poate sosi în orice moment. Pe scurt, aceasta este o situație de evitat.