Prin validarea achizițiilor, veți fi debitat pentru suma comenzii dvs.
În rezervare
Total înainte de reducere
lei
Reducere
- lei
Code
- lei
Total de plată (inclusiv TVA)
lei
sau
Pentru toate întrebările dumneavoastră referitoare la comenzile dumneavoastră anterioare, vă sugerăm să ne contactați folosind formularul de contact.
În prezent, livrăm în aproximativ zece țări diferite situate în Europa: Franța, Germania, Spania, Italia, Belgia, Olanda și Polonia. Pentru insule: Livrăm și în insulele franceze continentale (de exemplu, Corsica). Cu toate acestea, în prezent nu livrăm în teritoriile franceze de peste mări. Vă rugăm să rețineți: Este important să vă creați un cont în țara în care doriți să fie livrată comanda. De exemplu, dacă locuiți în Franța și doriți ca comanda dvs. să fie livrată în Franța, este esențial să vă creați un cont pe site-ul casanoov.fr. În caz contrar, livrarea în Franța nu va fi posibilă / În caz contrar, comanda dvs. nu va putea fi livrată în această țară.
În prezent, Casanoov oferă doar gri antracit (RAL 7016). Culoarea alb sablat mat va fi disponibilă foarte curând pe unele dintre modelele noastre. În viitor, Casanoov va oferi o varietate de culori. Mai exact, în prezent nu vă putem oferi o culoare specifică. Doar produsele și culorile prezentate pe site sunt disponibile pentru cumpărare.
Toate produsele noastre au o garanție comercială de 2 ani.
Am luat decizia conștientă de a nu vă oferi un număr de telefon cu tarif premium unde s-ar putea să nu primiți toate răspunsurile la întrebările dumneavoastră. Ne străduim să: Punem online toate informațiile de care aveți nevoie (instrucțiuni clare și vederi explodată, specificații tehnice, evaluări etc.) Răspundem la toate solicitările dumneavoastră scrise în termen de 24 de ore lucrătoare: răspunsurile scrise sunt de obicei mai detaliate și mai precise decât o conversație telefonică. Să sunăm înapoi clienții noștri dacă acest lucru ne ajută să le satisfacem mai bine nevoile. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți o solicitare prin intermediul formularului, răspunzând negativ la întrebarea de mai jos: „Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?”
Produsele noastre sunt vândute exclusiv online. Din păcate, nu avem un showroom unde să puteți verifica aspectul vizual al produselor noastre și nici un magazin de unde să le puteți achiziționa la fața locului. Ne străduim să vă oferim toate informațiile tehnice de care aveți nevoie pentru a face alegerea pe site-ul nostru web, fie în Întrebările Frecvente, fie în fișele noastre de produs. De exemplu, dacă aveți nevoie de informații suplimentare despre: Un produs, vă rugăm să consultați fila „Am nevoie de informații despre un produs”. Pentru livrare, vă rugăm să consultați secțiunea „Am nevoie de informații despre livrare”. Pentru plată, vă rugăm să consultați fila „Am nevoie de informații despre plată”. Pentru a vă face o idee despre rezultatul final și calitatea produselor noastre în situații reale, oferim clienților noștri posibilitatea de a-și prezenta lucrările. Dacă doriți, puteți vizualiza aceste proiecte direct pe site-ul nostru web. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către pagina produsului său: Apoi faceți clic pe fila „Fotografii clienți”. Veți fi apoi direcționat către toate fotografiile publicate de clienții noștri care ne prezintă instalațiile lor.
Doriți mai multe informații despre Casanoov? Vă invităm să citiți informațiile furnizate la următoarele linkuri: Mențiuni legale Angajamentele noastre Cine suntem Doriți să ne contactați telefonic? Am luat decizia conștientă de a nu vă oferi un număr de telefon cu tarif premium unde este posibil să nu primiți toate răspunsurile la întrebările dvs. Ne străduim să: Punem online toate informațiile de care aveți nevoie (instrucțiuni clare și vederi explodată, specificații tehnice, evaluări etc.) Să răspundem tuturor solicitărilor dvs. scrise în termen de 24 de ore lucrătoare: răspunsurile scrise sunt, în general, mai detaliate și precise decât o conversație telefonică. Să sunăm înapoi clienții noștri dacă acest lucru ne ajută să le satisfacem mai bine nevoile. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți o solicitare prin intermediul formularului, răspunzând negativ la întrebarea de mai jos: „Ați găsit răspunsul la întrebarea dvs.” Doriți să știți dacă există magazine Casanoov? Produsele noastre sunt vândute exclusiv online. Din păcate, nu avem un showroom unde să puteți verifica aspectul vizual al produselor noastre și nici un magazin de unde să puteți cumpăra la fața locului. Ne străduim să vă oferim toate informațiile tehnice de care aveți nevoie pentru a face alegerea pe site-ul nostru web, fie în Întrebări frecvente, fie în fișele noastre de produs. De exemplu, dacă aveți nevoie de informații suplimentare despre: Un produs, vă rugăm să consultați fila „Am nevoie de informații despre un produs”. Livrare, vă rugăm să consultați secțiunea „Am nevoie de informații despre livrare”. Plată, vă rugăm să consultați fila „Am nevoie de informații despre plată”. Pentru a vă face o idee despre rezultatul final și calitatea produselor noastre în situații reale, oferim clienților noștri posibilitatea de a-și prezenta lucrările. De asemenea, puteți vizualiza aceste proiecte direct pe site-ul nostru web, dacă doriți. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către pagina produsului său: Apoi faceți clic pe fila „Fotografii ale clienților”. Veți fi apoi direcționat către toate fotografiile publicate de clienții noștri care ne prezintă instalațiile lor.
Căutați și selectați produsul oferit de Casanoov prin intermediul categoriilor de produse sau direct prin bara de căutare. Veți ajunge apoi la pagina produsului: Adăugați articolul/articolele dorite făcând clic pe „Adăugați în coș”. Coșul dvs. va apărea în dreapta; acum puteți plasa comanda (sau puteți continua cumpărăturile dacă vă interesează alte produse). Plasarea unei comenzi necesită crearea unui cont de utilizator (dacă este necesar, consultați întrebarea „Cum îmi creez contul?”) pentru a putea cunoaște adresa de livrare, adresa de facturare și informațiile de contact utile, astfel încât persoana care livrează să poată programa și asigura livrarea în condiții bune. * Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți metoda de plată preferată pentru a înregistra comanda, iar noi ne putem ocupa de tot restul! Veți primi un e-mail automat care confirmă că comanda dvs. a fost înregistrată. Vom pregăti și expedia comanda în următoarele zile. Puteți urmări progresul comenzii dvs. în zona dvs. de client, la secțiunea „Comenzile mele”. După ce ați fost redirecționat către secțiunea „Comenzile mele”, faceți clic pe „Vezi detalii” pentru comanda în cauză: În sfârșit, puteți accesa urmărirea comenzii dvs. făcând clic pe „Urmărește coletul”: Notă: Este posibil să existe o problemă cu metoda dvs. de plată care ne împiedică să validăm comanda. Vă recomandăm să consultați informațiile furnizate în secțiunea Întrebări frecvente „Plată > Plată nevalidată” pentru a înțelege motivele acestei probleme. În acest caz, veți primi un e-mail care vă va notifica despre refuzul plății pentru comanda dvs.
Puteți găsi greutatea fiecăruia dintre produsele noastre, inclusiv a fiecărui ambalaj care corespunde produsului dvs., direct pe fișa produsului respectiv. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către fișa produsului respectiv. Apoi faceți clic pe fila „Diagramă tehnică”. Greutatea, precum și alte informații specifice produsului în cauză, sunt listate acolo. De asemenea, puteți face clic pe „Caracteristici tehnice”. Veți găsi apoi greutatea exactă a fiecărui ambalaj care alcătuiește produsul în partea de jos a secțiunii.
Modificarea direcției de deschidere a produselor noastre este supusă cerințelor de siguranță. Totuși, iată opțiunile de deschidere disponibile în funcție de fiecare tip de produs: Puteți găsi direcția de deschidere a fiecăreia dintre porțile și porțile noastre direct pe fișa produsului respectiv. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către fișa produsului respectiv: Apoi faceți clic pe fila „Diagramă tehnică”: Direcția de deschidere a produsului, precum și alte elemente specifice produsului în cauză, sunt indicate acolo.
În prezent, oferim produsele noastre doar cu serviciu de livrare. În prezent, nu avem o soluție de montaj de oferit. Cu toate acestea, porțile noastre sunt ușor de asamblat și pot fi instalate relativ rapid. Pentru a vă ajuta pe parcursul întregului proces de asamblare a produsului, iată informațiile disponibile pe fiecare dintre fișele noastre de produs: Bine de știut: Clienții noștri contactează uneori meșteri sau contractori specializați în asamblarea și instalarea de produse similare cu ale noastre. Prin urmare, puteți verifica dacă există meseriași în regiunea dvs. care vă pot ajuta în finalizarea și finalizarea proiectului dvs. Puteți găsi toate aceste informații pe fiecare dintre fișele noastre de produs prin intermediul acestor file diferite: În fila „Specificații tehnice”: În fila „Diagramă tehnică”: În fila „Instrucțiuni de asamblare”:
Toate produsele noastre sunt fabricate la scară industrială și vă sunt livrate sub formă de kituri pentru auto-asamblare și instalare. Prin urmare, Casanoov nu oferă în prezent produse personalizate în sensul cel mai strict al termenului. Cu toate acestea, produsele noastre au fost concepute astfel încât fiecare să răspundă nevoilor dumneavoastră specifice. Într-adevăr, pentru a vă asigura că produsele dumneavoastră se pot adapta cât mai bine spațiului destinat instalării lor, toate porțile, porțile și gardurile noastre au avantajul de a putea fi tăiate la dimensiune doar pe lățime. Această opțiune de personalizare, însă, nu este disponibilă pentru înălțime. Acest lucru se datorează în principal profilării montanților verticali, care nu pot fi tăiați, deoarece acest lucru ar compromite integritatea structurală a produsului. Înălțimile oferite în prezent de Casanoov sunt: 115/120cm, 140cm, 160cm și 180cm. Pentru a redimensiona produsul, pur și simplu tăiați lamelele și montanții orizontali folosind echipamente adecvate (o polizor cu disc special de aluminiu, protecție pentru lamă etc.).
Pentru comenzile în care toate produsele sunt marcate „În stoc”, ne străduim să pregătim comanda dvs. în mai puțin de 24 de ore. Timpurile de livrare sunt furnizate pe fiecare dintre paginile noastre de produse. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către pagina produsului respectiv: Timpul de livrare va fi afișat direct pe pagina produsului, lângă butonul Adăugați în coș. Pentru comenzile cu produse „În rezervă”, pregătirea și livrarea vor avea loc atunci când produsul este efectiv din nou în stoc. Vă oferim un timp de livrare mai lung pentru a vă permite să primiți întreaga comandă împreună. Vă recomandăm să plasați două comenzi separate dacă doriți să primiți mai rapid produsele din stoc și să plasați o a doua comandă cu produse pe care le-am aflat în așteptare. Taxele noastre de livrare sunt gratuite, deci acest lucru nu va avea niciun impact asupra costului dvs. final.
Utilizarea PayPal este gratuită. Pur și simplu creați un cont PayPal sau utilizați unul existent. Veți fi apoi redirecționat către o casetă de dialog gestionată de PayPal pentru a finaliza plata. După finalizarea plății, o chitanță vă va fi trimisă prin e-mail în urma tranzacției. Cu PayPal, nu este nevoie să furnizați detaliile bancare atunci când plătiți comanda pe site-ul nostru: informațiile dvs. financiare nu sunt partajate cu vânzătorul. PayPal criptează și securizează datele dvs. și acționează ca intermediar pentru a finaliza tranzacțiile dvs. într-un mod complet securizat. PayPal oferă, la discreția sa, un sistem de plată în patru părți. Vă recomandăm să contactați PayPal pentru a determina eligibilitatea dvs. pentru această opțiune.
Pentru a vă asigura că produsele dumneavoastră se încadrează cât mai bine în spațiul în care sunt destinate instalării, toate porțile noastre batante, porțile mici și gardurile au avantajul de a putea fi tăiate la dimensiune. Această opțiune de personalizare, însă, nu este disponibilă pentru înălțime. Acest lucru se datorează parțial montanților verticali profilați, care nu pot fi tăiați, deoarece acest lucru ar compromite integritatea structurală a produsului. Pentru a redimensiona produsul, pur și simplu tăiați lamelele și montanții orizontali folosind echipamente adecvate (o polizor cu disc special de aluminiu, protecție pentru lamă etc.). Puteți solicita instrucțiuni pentru personalizarea produsului prin intermediul formularului nostru de contact. Este important de reținut că personalizarea produsului este responsabilitatea dumneavoastră exclusivă.
Mai întâi trebuie să vă conectați la contul dvs. situat în partea dreaptă sus a paginii principale: Apoi conectați-vă folosind adresa de e-mail și parola. Veți ajunge pe această pagină, faceți clic pe fila „Informațiile mele personale”: Odată ajuns în secțiunea „Informațiile mele personale”, puteți modifica toate câmpurile specificate. Doriți să faceți modificări care nu sunt disponibile în acest fel? Când vi se cere „Ați găsit răspunsul la întrebarea dvs.” mai jos, răspundeți nu. Un formular de contact vă va permite să ne solicitați modificări specifice nevoilor dvs.
Pe site-ul nostru de vânzări online oferim două tipuri de motoare: pentru porți culisante și pentru porți batante. ● Două modele de motoare pentru porți culisante: Motor RANGER C300 Greutate maximă poartă: 300 kg Alimentare: 230 V Accesorii incluse: - 2 telecomenzi cu 4 butoane - Suport nailon (4 m – 12 bucăți de 33 cm) Motorizare TANKER C600 Greutate maximă poartă: 600 kg Alimentare: 230V Accesorii incluse: - 2 telecomenzi cu 4 butoane - Suport nailon (4 m – 12 bucăți de 33 cm) - Set de 2 fotocelule PHOTOCELL - 1 semafor FLASH ● Trei modele de motoare pentru porți batante: Motor RANGER B150 Greutate maximă per canat: 150 kg Lungime maximă per canat: 2 metri Alimentare: 24 V Accesorii incluse: - 2 telecomenzi cu 4 butoane Motor TANKER B250 Greutate maximă per canat: 300 kg Lungime maximă per canat: 2,5 metri Alimentare: 24 V Accesorii incluse: - 2 telecomenzi cu 4 butoane - Set de 2 fotocelule FOTOCELULĂ - 1 semnalizator luminos FLASH Puteți găsi toate aceste informații în fiecare dintre fișele produsului, inclusiv specificațiile tehnice, descrierile și instrucțiunile de asamblare aferente.
Casanoov se angajează personal să protejeze toate datele dumneavoastră cu caracter personal. Aceste date sunt utilizate exclusiv pentru a vă livra produsele în siguranță. În conformitate cu Legea franceză privind protecția datelor din 6 ianuarie 1978, aveți dreptul de a accesa, corecta sau obiecta la datele dumneavoastră cu caracter personal în orice moment. Această acțiune poate fi exercitată: ● Fie direct pe site, în secțiunea „Contul meu”, apoi în secțiunea „Informațiile mele personale”. ● Fie scriind Serviciului nostru Clienți, vom face apoi tot ce este necesar în funcție de solicitările dumneavoastră.
Problemele de conectare pot fi cauzate de mai mulți factori: ● Eroare la site-ul de conectare: Este posibil să încercați să vă conectați la site-ul Casanoov greșit. De exemplu, dacă ați creat un cont pe casanoov.fr, veți putea să vă conectați doar la casanoov.fr. Prin urmare, nu veți putea plasa o comandă pe celelalte site-uri ale noastre: casanoov.de / casanoov.es / etc. Așadar, asigurați-vă că vă conectați la site-ul Casanoov corect pe care v-ați înregistrat anterior. Notă: Este important să vă creați contul în țara în care doriți să vă fie livrată comanda. De exemplu, dacă locuiți în Franța și doriți ca comanda dvs. să fie livrată în Franța, este important să vă creați un cont pe site-ul casanoov.fr. În caz contrar, nu veți putea să vă fie livrată comanda în țara respectivă. ● Eroare parolă: Este posibil să nu vă puteți conecta din cauza unei erori de parolă. În acest caz, dacă nu vă mai amintiți parola sau ați pierdut-o, vă invităm să accesați secțiunea „Am nevoie de informații despre cum funcționează contul meu”, unde veți găsi procedura de urmat pentru a vă schimba parola.
Adresa de facturare constituie identitatea și informațiile de contact ale persoanei care plasează comanda. Adresa de livrare constituie identitatea și informațiile de contact ale persoanei care va primi comanda. Prin urmare, adresa de livrare poate fi diferită de adresa de facturare. Într-adevăr, dacă doriți ca comanda dvs. să fie livrată la o altă adresă decât adresa de facturare (locul de muncă, punct de retransmitere colete, a doua reședință etc.), puteți alege să oferiți o adresă de livrare diferită. ● Informațiile solicitate pentru livrare vor facilita primirea comenzii dvs. Utilitatea informațiilor de furnizat: - Adresă completă - Nume și prenume - Număr de telefon mobil (doar pentru adresa de livrare pentru a vă notifica despre progresul livrării dvs., comunicarea cu persoana care efectuează livrarea etc.) ● Informațiile solicitate pentru facturare ne vor permite să emitem o factură în funcție de nevoile dvs. Utilitatea informațiilor de furnizat: - Adresă completă - Nume și prenume Puteți crea mai multe adrese de facturare și de livrare, dacă este necesar.
Toate produsele noastre sunt livrate sub formă de kituri pentru a fi asamblate. Am proiectat și proiectat produsele noastre pentru a fi ușor de asamblat, asigurând o experiență plăcută pentru clienți. Am furnizat instrucțiuni clare de instalare pe care le puteți descărca. Toate accesoriile necesare pentru instalarea porții sunt furnizate, iar tot ceea ce este inclus în porțile noastre este detaliat în specificațiile tehnice și descrierea produsului. Puteți găsi toate aceste informații pe fiecare dintre fișele noastre de produs prin intermediul acestor file diferite: În fila „Specificații tehnice” În fila „Diagramă tehnică” În fila „Instrucțiuni de asamblare” Dacă aveți întrebări despre instalare la primirea și asamblarea produselor dvs., ne puteți contacta oricând folosind formularul de contact Casanoov.
Casanoov își propune să ofere doar produse disponibile pentru achiziționare. Sistemul de rezervare prioritară vă permite să precomandați definitiv produsele care vă interesează pentru următoarea livrare. Aveți transparență completă în ceea ce privește timpii de livrare estimați pentru aceste produse. În practică, pur și simplu selectați produsele care vă interesează și adăugați-le în coș. Precomandarea nu a fost niciodată mai ușoară cu Casanoov. Mai multe informații în Termenii și Condițiile > Produse precomandate Pentru a precomanda de la Casanoov, căutați mai întâi modelul dorit și veți fi apoi direcționat către pagina produsului său: Apoi faceți clic pe butonul „Precomandă”, disponibil și vizibil pe fiecare dintre paginile noastre de produse: Veți fi redirecționat către o pagină de conectare: Pentru a confirma solicitarea de precomandă, trebuie să fiți conectat la contul dvs. Casanoov: Dacă aveți deja un cont: introduceți adresa de e-mail și parola utilizate pentru contul dvs. Casanoov și faceți clic pe „Autentificare”. Dacă ești nou pe Casanoov: Apasă pe „Înregistrare”, apoi creează-ți contul Casanoov. După ce te-ai conectat sau te-ai înregistrat, finalizează precomanda și asigură rezervarea prioritară pentru viitoarele comenzi. Un e-mail de confirmare pentru precomanda ta va fi trimis automat. Tot ce trebuie să faci este să aștepți ca produsul să fie din nou în stoc și să ajungă la tine acasă! (Îți vom trimite e-mailuri pentru a te anunța!)
Mai întâi trebuie să accesați pagina de conectare situată în partea de sus a paginii, cu pictograma cu caracter. Veți ajunge pe pagina următoare, faceți clic pe „Parolă uitată”: Apoi, introduceți pur și simplu adresa dvs. de e-mail și, la scurt timp după aceea, veți primi un e-mail care vă va permite să schimbați parola (e-mailul poate ajunge în SPAM, verificați folderul SPAM). Acum vă puteți conecta la contul dvs. cu noile informații de conectare.
Îți poți crea contul făcând clic direct pe pictograma care reprezintă un personaj din colțul din dreapta sus. Vei ajunge apoi la o pagină de conectare și/sau înregistrare; pur și simplu dă clic pe „Înregistrare”. Acum, completează formularul de creare a contului cu informațiile tale personale (Titlu, Nume și Prenume), precum și adresa ta de e-mail. Apoi, alege parola ta confidențială. Tot ce mai rămâne de făcut este să-ți validezi contul făcând clic pe „Creează-mi contul”.
Un produs indisponibil nu poate fi comandat. Totuși, dacă un produs indisponibil vă atrage atenția, puteți fi alertat când revine în stoc. Iată procedura pentru a face acest lucru: Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către pagina produsului său: Apoi faceți clic pe butonul „Alertă-mă” din partea dreaptă jos a paginii produsului: Veți fi redirecționat către o pagină de conectare: Pentru a confirma alerta, trebuie să fiți conectat la contul dvs. Casanoov: ● Dacă aveți deja un cont: introduceți adresa de e-mail și parola utilizate pentru contul dvs. Casanoov și faceți clic pe „Autentificare”. ● Dacă sunteți nou pe Casanoov: Faceți clic pe „Înregistrare”, apoi creați-vă contul Casanoov. După conectare sau înregistrare, această pagină se va deschide, confirmând crearea alertei dvs. pentru produsul care vă interesează: Tot ce trebuie să faceți este să așteptați, ne vom ocupa de restul și vă vom anunța imediat ce revine în stoc! Notă: Dacă produsul nu mai este disponibil, vă vom anunța despre vânzare imediat ce vom afla acest lucru.
Puteți găsi măsurătorile exacte ale fiecăruia dintre produsele noastre direct pe fișa produsului respectiv. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit și veți fi apoi direcționat către fișa produsului: Apoi faceți clic pe fila „Desen tehnic”: Măsurătorile exacte ale produsului, precum și alte elemente specifice produsului în cauză, sunt furnizate acolo. De asemenea, puteți face clic pe „Caracteristici tehnice”. Veți găsi măsurătorile exacte ale produsului în cauză în prima poziție:
Ne puteți contacta folosind formularul de contact, din secțiunea „Întrebări despre produse”. Vom face tot posibilul să vă oferim toată asistența necesară și să răspundem la întrebările dumneavoastră despre produsele noastre. Un sistem de întrebări și răspunsuri va fi implementat foarte rapid pentru fiecare dintre produsele noastre, astfel încât întrebările dumneavoastră să poată ajuta și comunitatea Casanoov în alegerea sa!
Casanoov își proiectează și creează produsele cu unicul scop de a satisface nevoile dumneavoastră. În curând: Acest statut al produselor noastre înseamnă că revenirea lor în stoc este definită de o dată aproximativă. Aceste informații sunt vizibile pe fișele noastre de produs sub scurta descriere. În acest caz, puteți utiliza funcția „Alertă-mă” pentru a fi notificat când produsul revine în stoc, dacă sunteți interesat. Pentru a urma acest proces, vă invităm să consultați Întrebările frecvente din secțiunea „Alertă, cum procedez?”. Victima propriului succes: În toate cazurile, acestea sunt produse al căror stoc este epuizat; articolele fără stoc sunt apoi anunțate ca „Indisponibil”. Acest produs va fi reînnoit, dar în prezent este epuizat și nu avem încă o dată de returnare de furnizat. Ca și în cazul anterior privind articolele „În curând”, puteți crea o alertă care vă va notifica când acestea devin din nou disponibile. Uneori este probabil ca anumite produse să nu mai îndeplinească așteptările comunității Casanoov. În aceste cazuri, este posibil să întrerupem producția anumitor articole pentru a oferi game noi care să răspundă mai bine așteptărilor dumneavoastră. Ne puteți contacta oricând pentru a afla dacă acest produs va fi reînnoit la un moment dat, iar dacă acest lucru nu este planificat, vă putem oferi diverse alternative pentru produse similare.
Știm că produsele urmează să ajungă în depozitele noastre, dar preferăm să vă avertizăm despre această situație. Concret, vă oferim opțiunea de a vă rezerva produsele cu prioritate, de a introduce metoda de plată și de a plasa comanda ca de obicei. Plata va fi apoi imediată, iar rezervarea dvs. blochează permanent stocul viitor. Aveți garanția că veți primi produsul. Mai multe informații în Termenii și Condițiile > Produse Rezervabile
În prezent, nu oferim această metodă de plată. Este în curs de verificare, dar nu este disponibilă în țara dvs. Mai multe informații în Termeni și condiții > Opțiuni de plată
Casanoov oferă două opțiuni de plată: - Paypal 4x Această opțiune este oferită de partenerul nostru de plăți Paypal. Această opțiune este implementată în prezent de Casanoov. Această opțiune vă va fi oferită direct atunci când finalizați comanda ca metodă de plată. Care sunt condițiile de acceptare? Condițiile de eligibilitate pentru opțiunea de plată Paypal sunt la discreția lor. Îi puteți contacta pentru a determina opțiunile disponibile. - 3XWEB și 4XWEB de la FRANFINANCE Casanoov vă oferă, prin intermediul Franfinance (Grupul Société Générale), opțiuni de plată cu cardul de credit în 3 și 4 rate. Opțiunea de plată cu cardul de credit în 3 și 4 rate vă permite să plătiți comanda în rate lunare. Diversele sume vor fi debitate din contul asociat cardului dvs. de credit. Opțiunile de plată în 3 și 4 rate sunt eligibile pentru comenzi cu sume cuprinse între 100 € și 4.000 €. Această opțiune necesită un comision de administrare: - Pentru plata în 3 rate, comisionul de administrare este de 1,5% din valoarea achiziției dvs., limitat la o sumă totală de 15 €. - Pentru plata în 4 rate, comisionul de administrare este de 2,2% din valoarea achiziției dvs., limitat la 20 €. Câteva exemple: Comanda dvs. este de 1.200 €. Alegeți să plătiți în 3 rate. Plătiți 3 rate de 405 €. Sumă totală datorată: 1.215 €. Comanda dvs. este de 1.200 €. Alegeți să plătiți în 4 rate. Plătiți 4 rate de 306 €. Sumă totală datorată: 1.218 €. Care sunt condițiile de acceptare? Ofertele de plată în rate de la Franfinance (Grupul Société Générale) sunt rezervate persoanelor adulte care dețin un card bancar valabil cel puțin 4 luni de la data semnării contractului de plată în rate și a cărui utilizare nu este supusă unei cereri sistematice de autorizare (în special carduri Visa Electron și Maestro). Sub rezerva acceptării ofertei de plată în rate de către Franfinance - 719 807 406 RCS Nanterre - N&O RIAS 07 008 346. Beneficiați de perioada legală de retragere de 14 zile de la data acceptării contractului de plată în rate. Mai multe informații în Termenii și Condițiile Generale > Metode de Plată
Casanoov s-a înconjurat de parteneri recunoscuți în lumea metodelor de plată. Aceste metode de plată diferite sunt, desigur, toate sigure. Acest lucru ne permite să vă oferim o gamă largă de metode de plată! Metode de plată în funcție de țară Franța: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.fr cu următoarele metode: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB în 3 rate (Franfinance), CB în 4 rate (Franfinance), Transfer imediat (Fintecture) Belgia: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.be cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact Irlanda: Achizițiile sunt disponibile pe casanoov.ie folosind următoarele metode: Visa, Mastercard și PayPal. Luxemburg: Achizițiile sunt disponibile pe casanoov.lu folosind următoarele metode: Visa, Mastercard și PayPal. Germania: Achizițiile sunt disponibile pe casanoov.de folosind următoarele metode: Visa, Mastercard și PayPal. Austria: Achizițiile sunt disponibile pe casanoov.at folosind următoarele metode: Visa, Mastercard și PayPal. Spania: Achizițiile sunt disponibile pe casanoov.es folosind următoarele metode: Visa, Mastercard și PayPal. Portugalia: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.pt cu următoarele metode: Visa, Mastercard, PayPal Italia: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.it cu următoarele metode: Visa, Mastercard, PayPal Olanda: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.nl cu următoarele metode: Visa, Mastercard, PayPal, IDEAL Polonia: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.pl cu următoarele metode: Visa, Mastercard, PayPal, P24 Danemarca: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.dk cu următoarele metode: Visa, Mastercard, PayPal Finlanda: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.fi cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal Suedia: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.se cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal Le veți găsi pe toate la finalizarea comenzii și o puteți alege pe cea care vi se potrivește cel mai bine! Mai multe informații în Termenii și condițiile noastre > Metode de plată. Mai multe informații despre Fintecture: Fintecture este o soluție de plată prin transfer imediat aprobată de Banca Franței. Cu Fintecture, plătiți achizițiile direct din contul dvs. bancar securizat.: 1-Selectați banca dvs. 2-Conectați-vă cu datele dvs. bancare obișnuite 3-Validați tranzacția 4-Confirmați tranzacția pe telefonul mobil 5-Plata dvs. este confirmată. Principalele avantaje ale plății cu Fintecture: Nu sunteți limitat în suma achizițiilor dvs. și limitele cardului dvs. de credit nu vor fi afectate Nu trebuie să introduceți IBAN-ul sau datele cardului dvs. de credit Comanda dvs. va fi procesată imediat (spre deosebire de un transfer bancar tradițional).
Pentru toate nelămuririle dumneavoastră cu privire la livrarea unei comenzi plasate, vă sugerăm să ne contactați folosind formularul de contact.
Sistemul de livrare este gestionat de transportatorul nostru partener. Se bazează pe o programare a întâlnirilor, pe care o decideți dumneavoastră. Prin urmare, puteți programa livrarea în funcție de disponibilitatea dumneavoastră. Cum funcționează? Este foarte simplu: Vă vom informa despre stadiul comenzii dumneavoastră în contul dumneavoastră Casanoov, în secțiunea „Comenzile mele”. Partenerul nostru vă va trimite un SMS la numărul de telefon mobil pe care l-ați furnizat. Acest mesaj vă va sugera date pentru un program de livrare. Vi se va solicita o dată de programare pentru fiecare colet care alcătuiește comanda dumneavoastră (le puteți programa apoi pentru aceeași dată pentru a simplifica recepția comenzii dumneavoastră).
Pentru comenzile cu toate produsele listate ca „în stoc”, ne străduim să pregătim comanda dumneavoastră în termen de 24 de ore. Timpul de livrare vă este furnizat pentru fiecare produs în parte pe site-ul Casanoov. În aceste cazuri, acesta nu depășește 5 zile lucrătoare. Pentru comenzile cu produse marcate „în rezervă”, pregătirea și livrarea se bazează pe cel mai lung timp de livrare pentru a vă permite să primiți întreaga comandă într-un grup. Vă recomandăm să plasați două comenzi separate dacă doriți să primiți mai rapid produsele din stoc și să plasați o a doua comandă cu produse pe care le-am aflat în așteptare. În toate cazurile, comenzile dumneavoastră vor fi debitate numai atunci când comanda este pregătită și nu înainte!
Livrările prin intermediul transportatorului nostru partener se fac exclusiv cu o programare la alegerea dumneavoastră. Acest lucru vă permite să stabiliți cu calm data livrării și să fiți disponibil pentru a primi comanda.
Da, acum livrăm în Franța continentală (de exemplu, Corsica). Cu toate acestea, în prezent nu livrăm în teritoriile franceze de peste mări.
Doriți să urmăriți progresul livrării. Pentru a face acest lucru, vă vom oferi toate detaliile și informațiile pe care le avem disponibile pentru a urmări livrarea în secțiunea Comenzile mele din contul dvs. Casanoov. Pur și simplu selectați comanda și veți găsi starea livrării. Și, dacă este cazul, toate linkurile de urmărire pentru coletele dvs.
Vă invităm să contactați Serviciul Clienți al transportatorului nostru și să ne furnizați numărul coletului dumneavoastră. Puteți discuta cu aceștia motivele acestei nerespectări a programului de livrare (link către DPD, serviciul clienți)
Vă invităm să contactați Serviciul Clienți al transportatorului nostru și să ne furnizați numărul coletului dumneavoastră. Puteți discuta cu aceștia motivele pentru care nu a fost livrat și/sau a fost notificat de livrare (link către DPD, serviciul clienți)
Uneori, actualizările linkurilor de urmărire pot dura ceva timp. Vă recomandăm să reveniți la link a doua zi. Dacă acest lucru nu rezolvă situația, ne puteți contacta prin intermediul formularului nostru de contact pentru serviciul clienți, în secțiunea „Am o altă întrebare despre comanda mea”.
În cazul unui refuz din cauza coletelor deteriorate, vom primi informații privind returnarea produsului de la transportatorul nostru partener. Contactați-ne prin intermediul formularului nostru de contact din secțiunea „Am o problemă cu comanda mea” și urmați procesul de creare a dosarului de service post-vânzare. Acest lucru ne va permite să monitorizăm situația și să vă ținem la curent cu progresul reexpedierii coletelor deteriorate.
Vă recomandăm să ne contactați folosind formularul nostru de contact. În același timp, este esențial să contactați transportatorul nostru partener pentru a vă actualiza adresa și/sau a furniza informații suplimentare despre adresa dvs. de livrare.
Datele de livrare sunt alese între dumneavoastră și transportatorul nostru partener. Vă recomandăm să îi contactați prompt pentru a evalua opțiunile dumneavoastră de modificare a datelor de livrare. Pentru a face acest lucru, puteți accesa linkul (linkurile) de urmărire pentru coletele dumneavoastră și verifica posibilitatea de a reprograma livrarea.
Datele de livrare sunt alese între dumneavoastră și transportatorul nostru partener. Vă recomandăm să îi contactați prompt pentru a evalua opțiunile dumneavoastră de modificare a datelor de livrare. Pentru a face acest lucru, puteți accesa linkul (linkurile) de urmărire pentru coletele dumneavoastră și verifica posibilitatea de a reprograma livrarea.
În prezent, oferim livrări prin intermediul partenerilor noștri DPD sau UPS. Am convenit cu partenerul nostru să vă oferim cea mai bună metodă de livrare. Livrările se fac exclusiv prin oferirea unei programări pe care o alegeți. De aceea, alegerea numărului de telefon mobil este importantă, astfel încât să puteți primi și să răspundeți la notificările de selecție a livrării.
Pentru toate solicitările dumneavoastră de anulare sau retragere a unei comenzi plasate, vă sugerăm să ne contactați folosind formularul de contact.
Dacă comandați produse care sunt în rezervă, puteți solicita anularea folosind formularul de contact. Vă vom trimite un e-mail de confirmare a anulării la momentul intrării în vigoare a acesteia. Dacă comandați produse care sunt în stoc, anularea comenzii nu mai este posibilă în timpul pregătirii și expedierii comenzii. Vă recomandăm să contactați Serviciul Clienți folosind formularul de contact pentru a determina cea mai bună soluție de anulare a comenzii după ce aceasta a fost expediată.
Casanoov vă pune la dispoziție un formular de retragere în termenii și condițiile noastre generale de vânzare. Vă reamintim că aveți la dispoziție până la 14 zile de la primirea comenzii pentru a solicita o retragere. Găsiți toate informațiile privind termenii și condițiile de retragere în termenii și condițiile noastre generale de vânzare.
Dacă comandați produse cu articole rezervate, ne puteți contacta folosind formularul de contact pentru a vedea dacă este posibil să modificați adresa de livrare. Dacă comandați produse care sunt în stoc, modificarea adresei de livrare nu mai este posibilă odată ce comanda a fost pregătită și expediată. Cu toate acestea, ne puteți contacta folosind formularul de contact pentru a găsi o soluție la situația dumneavoastră.
Pentru toate nelămuririle dumneavoastră legate de comanda plasată, vă sugerăm să ne contactați folosind formularul de contact. Toate întrebările de mai jos sunt gestionate prin intermediul acestui formular de contact.
Doi pași pot confirma acest refuz de plată: Imediat după finalizarea comenzii, veți fi redirecționat către o pagină care vă va notifica despre acest refuz: Un mesaj va fi trimis automat în căsuța dvs. poștală de e-mail pentru a confirma că tranzacția este eronată. Acest lucru se poate întâmpla în cazul unei precomenzi. În conformitate cu angajamentele noastre, colectăm fonduri doar la pregătirea comenzii. Din acest motiv, în timpul pregătirii, contactăm banca dvs. pentru a autoriza retragerea. În unele cazuri, banca dvs. poate refuza această autorizare (fonduri insuficiente, limită bancară depășită, refuz bancar etc.). Evident, nu putem onora comanda fără o rezolvare a situației din partea dvs. În aceste cazuri, vă sfătuim să: Identificați motivele acestui refuz Găsiți soluția adecvată pentru a rezolva motivele acestui refuz Relansați o nouă comandă ținând cont de aceste motive (problemă 3DS, limită bancară, fonduri insuficiente etc.) Un refuz de plată poate fi cauzat de mai multe motive. Vom discuta cele mai frecvente cazuri și cum să le rezolvăm. Pentru plăți cu carduri bancare și PayPal: Sistem 3DS: Casanoov își securizează toate tranzacțiile prin intermediul sistemului 3DS. Acest sistem de securitate poate varia în funcție de banca dvs.: cod de verificare de introdus, aplicația bancară care vă trimite o solicitare de confirmare pentru o anumită plată etc. Cum se poate remedia acest lucru? Va trebui să retrimiteți o comandă și să urmați cu atenție procesul 3DS furnizat de banca dvs., către care vă vom redirecționa. Limită de plată online: Banca dvs. vă poate limita limita de achiziții online (pentru o anumită perioadă și/sau un maxim pentru o singură tranzacție). Câteva scenarii posibile: Ați efectuat mai multe achiziții consecutive într-o perioadă scurtă de timp. Suma cumulată depășește limita de achiziții. Comanda pe care doriți să o finalizați depășește limita. Cum pot rezolva acest lucru? Vă recomandăm să contactați banca dvs. pentru a confirma motivele refuzului plății. Dacă este necesar, puteți solicita băncii dvs. să vă mărească limita sau să așteptați câteva zile pentru a plasa o altă comandă. Este posibil ca aceste modificări de limită să nu fie imediate. De asemenea, aveți opțiunea de a utiliza o altă metodă de plată. Banca dumneavoastră refuză să onoreze tranzacția: Avem puține dovezi care să explice această situație. Cum putem rezolva acest lucru? Vă recomandăm să contactați banca dumneavoastră pentru a confirma motivele refuzului plății. Ni le puteți furniza, astfel încât să putem îmbunătăți serviciile noastre în viitor. Fonduri insuficiente: La finalizarea comenzii, solicităm băncii dumneavoastră să confirme că putem colecta suma comenzii dumneavoastră. O situație posibilă este insuficiența fondurilor la plasarea comenzii. În aceste cazuri, banca dumneavoastră va refuza autorizarea. Cum pot rezolva acest lucru? Verificați fondurile din contul utilizat pentru tranzacție. Contactați banca dumneavoastră dacă este necesar. Retrimiteți comanda imediat ce banca dumneavoastră o validează pentru a vă asigura că soldul dumneavoastră nu blochează din nou autorizarea băncii.
O plată în așteptare poate fi cauzată de mai multe motive, dar cel mai frecvent este atunci când plasați o precomandă pe site. Într-adevăr, așa cum se explică la întrebarea „Precomandă, ce înseamnă asta?”, debităm suma precomenzii dvs. în momentul rezervării. Acesta este un tip de rezervare a produsului înainte ca acesta să fie din nou în stoc. Acest lucru vă permite să vă asigurați că veți avea produsul imediat ce acesta devine din nou disponibil. Un alt scenariu posibil: - Nu ați finalizat plata cu metoda de plată utilizată. De exemplu, este posibil să nu fi introdus codul de securitate 3DS. Acest caz se va transforma rapid într-o plată refuzată. Veți fi notificat prin e-mail. (Vezi plată refuzată.)
După ce ne veți trimite informațiile despre comandă și coletele în cauză, vă vom putea comunica pașii de urmat pentru a ne returna coletele în cauză și pentru a ne permite să vă trimitem produsul neprimit.
Pentru a găsi factura, trebuie mai întâi să vă conectați la contul dvs. Casanoov cu datele dvs. de autentificare Casanoov. Pentru a face acest lucru, trebuie mai întâi să accesați pagina de conectare situată în partea de sus a paginii, cu pictograma persoanei. Apoi, introduceți datele dvs. de autentificare Casanoov (numele de utilizator și parola). După ce v-ați conectat la cont, faceți clic pe pictograma persoanei (contul dvs.) din colțul din dreapta sus. Veți fi apoi direcționat către pagina contului dvs. Apoi, faceți clic pe „Comenzile mele”. Vor apărea toate comenzile plasate la Casanoov. Faceți clic pe „Vezi detalii” pentru comanda pentru care doriți factura. Odată ajuns în secțiunea „Comenzile mele”, faceți clic pe „Vezi detaliile comenzii pentru care doriți factura”. Veți ajunge pe această pagină, tot ce trebuie să faceți este să descărcați factura.
Perioada legală de retragere este de 14 zile de la primirea comenzii dumneavoastră. În această perioadă, aveți posibilitatea de a ne trimite cererea dumneavoastră de retragere prin intermediul formularului nostru de contact pentru serviciul post-vânzare, secțiunea „Doresc să mă retrag”. Va trebui să alegeți produsul/produsele pentru care doriți să vă retrageți. Veți avea un formular de retragere pe care să îl completați și să ni-l trimiteți. Acesta este disponibil prin intermediul acestui link de descărcare. Retragerea este legată de condițiile pe care le puteți găsi în Condițiile noastre Generale de Vânzare > Dreptul de retragere. Vă recomandăm insistent să le revedeți!
Schimbările de produse nu sunt posibile în prezent. Dacă vă aflați încă în perioada legală de retragere, ne puteți trimite o cerere. Ne puteți contacta oricând prin intermediul formularului de contact al serviciului clienți.
Vă rugăm să ne contactați rapid folosind formularul de contact al serviciului clienți. Urmați pașii selectând secțiunea „Am o problemă cu comanda mea” și descriind problema. Vă vom ajuta să rezolvați problema.
Îți lipsește un colet? Poți verifica mai întâi dacă ai primit toate coletele incluse în comandă conectându-te la contul tău, la secțiunea „Detaliile comenzii mele”. Acest lucru îți va permite să verifici dacă toate coletele au fost livrate. Dacă unul dintre colete nu a ajuns sau dacă durează neobișnuit de mult, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de contact al serviciului clienți. Lipsesc articole din colet? Contactează-ne prin intermediul formularului de contact al serviciului post-vânzare, indicând piesele lipsă și codarea acestora (fă un inventar complet al pieselor din coletele tale și compară-le cu piesele enumerate în instrucțiunile de asamblare). În funcție de elementele lipsă, vom găsi o soluție împreună, astfel încât să poți asambla articolele cu liniște sufletească!
Vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact, secțiunea „produsul meu nu funcționează”, „produsul meu nu mai funcționează” sau „Nu pot face produsul meu să funcționeze”, în funcție de situație. Vom stabili acțiunile care trebuie întreprinse pentru a găsi o soluție la problema întâmpinată.
Vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact, la secțiunea „Produsul meu nu mai funcționează”, în funcție de situație. Vom stabili acțiunile care trebuie întreprinse pentru a găsi o soluție la problema întâmpinată.