Prin validarea achizițiilor, veți fi debitat pentru suma comenzii dvs.
În rezervare
Total înainte de reducere
lei
Reducere
- lei
Code
- lei
Total de plată (inclusiv TVA)
lei
sau
Pentru a răspunde cât mai bine la întrebările dumneavoastră, vă invităm să faceți clic pe imaginea corespunzătoare nevoilor dumneavoastră.
Birourile noastre sunt deschise de luni până vineri de la 9:30 la 16:30. Răspundem la toate mesajele dumneavoastră în 24/48 de ore lucrătoare (excluzând weekend-urile și sărbătorile legale). Multumesc pentru intelegere.
Adresa de facturare constituie identitatea și informațiile de contact ale persoanei care plasează comanda. Adresa de livrare constituie identitatea și informațiile de contact ale persoanei care va primi comanda. Prin urmare, adresa de livrare poate fi diferită de adresa de facturare. Într-adevăr, dacă doriți ca comanda dvs. să fie livrată la o altă adresă decât adresa de facturare (locul de muncă, punct de retransmitere colete, a doua reședință etc.), puteți alege să oferiți o adresă de livrare diferită. ● Informațiile solicitate pentru livrare vor facilita primirea comenzii dvs. Utilitatea informațiilor de furnizat: - Adresă completă - Nume și prenume - Număr de telefon mobil (doar pentru adresa de livrare pentru a vă notifica despre progresul livrării dvs., comunicarea cu persoana care efectuează livrarea etc.) ● Informațiile solicitate pentru facturare ne vor permite să emitem o factură în funcție de nevoile dvs. Utilitatea informațiilor de furnizat: - Adresă completă - Nume și prenume Puteți crea mai multe adrese de facturare și de livrare, dacă este necesar.
Pentru comenzile în care toate produsele sunt marcate „În stoc”, ne străduim să pregătim comanda dvs. în mai puțin de 24 de ore. Timpurile de livrare sunt furnizate pe fiecare dintre paginile noastre de produse. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către pagina produsului respectiv: Timpul de livrare va fi afișat direct pe pagina produsului, lângă butonul Adăugați în coș. Pentru comenzile cu produse „În rezervă”, pregătirea și livrarea vor avea loc atunci când produsul este efectiv din nou în stoc. Vă oferim un timp de livrare mai lung pentru a vă permite să primiți întreaga comandă împreună. Vă recomandăm să plasați două comenzi separate dacă doriți să primiți mai rapid produsele din stoc și să plasați o a doua comandă cu produse pe care le-am aflat în așteptare. Taxele noastre de livrare sunt gratuite, deci acest lucru nu va avea niciun impact asupra costului dvs. final.
În prezent, livrăm în aproximativ zece țări diferite situate în Europa: Franța, Germania, Spania, Italia, Belgia, Olanda și Polonia. Pentru insule: Livrăm și în insulele franceze continentale (de exemplu, Corsica). Cu toate acestea, în prezent nu livrăm în teritoriile franceze de peste mări. Vă rugăm să rețineți: Este important să vă creați un cont în țara în care doriți să fie livrată comanda. De exemplu, dacă locuiți în Franța și doriți ca comanda dvs. să fie livrată în Franța, este esențial să vă creați un cont pe site-ul casanoov.fr. În caz contrar, livrarea în Franța nu va fi posibilă / În caz contrar, comanda dvs. nu va putea fi livrată în această țară.
Îți poți crea contul făcând clic direct pe pictograma care reprezintă un personaj din colțul din dreapta sus. Vei ajunge apoi la o pagină de conectare și/sau înregistrare; pur și simplu dă clic pe „Înregistrare”. Acum, completează formularul de creare a contului cu informațiile tale personale (Titlu, Nume și Prenume), precum și adresa ta de e-mail. Apoi, alege parola ta confidențială. Tot ce mai rămâne de făcut este să-ți validezi contul făcând clic pe „Creează-mi contul”.
Mai întâi trebuie să vă conectați la contul dvs. situat în partea dreaptă sus a paginii principale: Apoi conectați-vă folosind adresa de e-mail și parola. Veți ajunge pe această pagină, faceți clic pe fila „Informațiile mele personale”: Odată ajuns în secțiunea „Informațiile mele personale”, puteți modifica toate câmpurile specificate. Doriți să faceți modificări care nu sunt disponibile în acest fel? Când vi se cere „Ați găsit răspunsul la întrebarea dvs.” mai jos, răspundeți nu. Un formular de contact vă va permite să ne solicitați modificări specifice nevoilor dvs.
Mai întâi trebuie să accesați pagina de conectare situată în partea de sus a paginii, cu pictograma cu caracter. Veți ajunge pe pagina următoare, faceți clic pe „Parolă uitată”: Apoi, introduceți pur și simplu adresa dvs. de e-mail și, la scurt timp după aceea, veți primi un e-mail care vă va permite să schimbați parola (e-mailul poate ajunge în SPAM, verificați folderul SPAM). Acum vă puteți conecta la contul dvs. cu noile informații de conectare.
Problemele de conectare pot fi cauzate de mai mulți factori: ● Eroare la site-ul de conectare: Este posibil să încercați să vă conectați la site-ul Casanoov greșit. De exemplu, dacă ați creat un cont pe casanoov.fr, veți putea să vă conectați doar la casanoov.fr. Prin urmare, nu veți putea plasa o comandă pe celelalte site-uri ale noastre: casanoov.de / casanoov.es / etc. Așadar, asigurați-vă că vă conectați la site-ul Casanoov corect pe care v-ați înregistrat anterior. Notă: Este important să vă creați contul în țara în care doriți să vă fie livrată comanda. De exemplu, dacă locuiți în Franța și doriți ca comanda dvs. să fie livrată în Franța, este important să vă creați un cont pe site-ul casanoov.fr. În caz contrar, nu veți putea să vă fie livrată comanda în țara respectivă. ● Eroare parolă: Este posibil să nu vă puteți conecta din cauza unei erori de parolă. În acest caz, dacă nu vă mai amintiți parola sau ați pierdut-o, vă invităm să accesați secțiunea „Am nevoie de informații despre cum funcționează contul meu”, unde veți găsi procedura de urmat pentru a vă schimba parola.
Casanoov se angajează personal să protejeze toate datele dumneavoastră cu caracter personal. Aceste date sunt utilizate exclusiv pentru a vă livra produsele în siguranță. În conformitate cu Legea franceză privind protecția datelor din 6 ianuarie 1978, aveți dreptul de a accesa, corecta sau obiecta la datele dumneavoastră cu caracter personal în orice moment. Această acțiune poate fi exercitată: ● Fie direct pe site, în secțiunea „Contul meu”, apoi în secțiunea „Informațiile mele personale”. ● Fie scriind Serviciului nostru Clienți, vom face apoi tot ce este necesar în funcție de solicitările dumneavoastră.
Pentru a găsi factura, trebuie mai întâi să vă conectați la contul dvs. Casanoov cu datele dvs. de autentificare Casanoov. Pentru a face acest lucru, trebuie mai întâi să accesați pagina de conectare situată în partea de sus a paginii, cu pictograma persoanei. Apoi, introduceți datele dvs. de autentificare Casanoov (numele de utilizator și parola). După ce v-ați conectat la cont, faceți clic pe pictograma persoanei (contul dvs.) din colțul din dreapta sus. Veți fi apoi direcționat către pagina contului dvs. Apoi, faceți clic pe „Comenzile mele”. Vor apărea toate comenzile plasate la Casanoov. Faceți clic pe „Vezi detalii” pentru comanda pentru care doriți factura. Odată ajuns în secțiunea „Comenzile mele”, faceți clic pe „Vezi detaliile comenzii pentru care doriți factura”. Veți ajunge pe această pagină, tot ce trebuie să faceți este să descărcați factura.
Căutați și selectați produsul oferit de Casanoov prin intermediul categoriilor de produse sau direct prin bara de căutare. Veți ajunge apoi la pagina produsului: Adăugați articolul/articolele dorite făcând clic pe „Adăugați în coș”. Coșul dvs. va apărea în dreapta; acum puteți plasa comanda (sau puteți continua cumpărăturile dacă vă interesează alte produse). Plasarea unei comenzi necesită crearea unui cont de utilizator (dacă este necesar, consultați întrebarea „Cum îmi creez contul?”) pentru a putea cunoaște adresa de livrare, adresa de facturare și informațiile de contact utile, astfel încât persoana care livrează să poată programa și asigura livrarea în condiții bune. * Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți metoda de plată preferată pentru a înregistra comanda, iar noi ne putem ocupa de tot restul! Veți primi un e-mail automat care confirmă că comanda dvs. a fost înregistrată. Vom pregăti și expedia comanda în următoarele zile. Puteți urmări progresul comenzii dvs. în zona dvs. de client, la secțiunea „Comenzile mele”. După ce ați fost redirecționat către secțiunea „Comenzile mele”, faceți clic pe „Vezi detalii” pentru comanda în cauză: În sfârșit, puteți accesa urmărirea comenzii dvs. făcând clic pe „Urmărește coletul”: Notă: Este posibil să existe o problemă cu metoda dvs. de plată care ne împiedică să validăm comanda. Vă recomandăm să consultați informațiile furnizate în secțiunea Întrebări frecvente „Plată > Plată nevalidată” pentru a înțelege motivele acestei probleme. În acest caz, veți primi un e-mail care vă va notifica despre refuzul plății pentru comanda dvs.
Am luat decizia conștientă de a nu vă oferi un număr de telefon cu tarif premium unde s-ar putea să nu primiți toate răspunsurile la întrebările dumneavoastră. Ne străduim să: Punem online toate informațiile de care aveți nevoie (instrucțiuni clare și vederi explodată, specificații tehnice, evaluări etc.) Răspundem la toate solicitările dumneavoastră scrise în termen de 24 de ore lucrătoare: răspunsurile scrise sunt de obicei mai detaliate și mai precise decât o conversație telefonică. Să sunăm înapoi clienții noștri dacă acest lucru ne ajută să le satisfacem mai bine nevoile. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți o solicitare prin intermediul formularului, răspunzând negativ la întrebarea de mai jos: „Ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră?”
Produsele noastre sunt vândute exclusiv online. Din păcate, nu avem un showroom unde să puteți verifica aspectul vizual al produselor noastre și nici un magazin de unde să le puteți achiziționa la fața locului. Ne străduim să vă oferim toate informațiile tehnice de care aveți nevoie pentru a face alegerea pe site-ul nostru web, fie în Întrebările Frecvente, fie în fișele noastre de produs. De exemplu, dacă aveți nevoie de informații suplimentare despre: Un produs, vă rugăm să consultați fila „Am nevoie de informații despre un produs”. Pentru livrare, vă rugăm să consultați secțiunea „Am nevoie de informații despre livrare”. Pentru plată, vă rugăm să consultați fila „Am nevoie de informații despre plată”. Pentru a vă face o idee despre rezultatul final și calitatea produselor noastre în situații reale, oferim clienților noștri posibilitatea de a-și prezenta lucrările. Dacă doriți, puteți vizualiza aceste proiecte direct pe site-ul nostru web. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către pagina produsului său: Apoi faceți clic pe fila „Fotografii clienți”. Veți fi apoi direcționat către toate fotografiile publicate de clienții noștri care ne prezintă instalațiile lor.
Doriți mai multe informații despre Casanoov? Vă invităm să citiți informațiile furnizate la următoarele linkuri: Mențiuni legale Angajamentele noastre Cine suntem Doriți să ne contactați telefonic? Am luat decizia conștientă de a nu vă oferi un număr de telefon cu tarif premium unde este posibil să nu primiți toate răspunsurile la întrebările dvs. Ne străduim să: Punem online toate informațiile de care aveți nevoie (instrucțiuni clare și vederi explodată, specificații tehnice, evaluări etc.) Să răspundem tuturor solicitărilor dvs. scrise în termen de 24 de ore lucrătoare: răspunsurile scrise sunt, în general, mai detaliate și precise decât o conversație telefonică. Să sunăm înapoi clienții noștri dacă acest lucru ne ajută să le satisfacem mai bine nevoile. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți o solicitare prin intermediul formularului, răspunzând negativ la întrebarea de mai jos: „Ați găsit răspunsul la întrebarea dvs.” Doriți să știți dacă există magazine Casanoov? Produsele noastre sunt vândute exclusiv online. Din păcate, nu avem un showroom unde să puteți verifica aspectul vizual al produselor noastre și nici un magazin de unde să puteți cumpăra la fața locului. Ne străduim să vă oferim toate informațiile tehnice de care aveți nevoie pentru a face alegerea pe site-ul nostru web, fie în Întrebări frecvente, fie în fișele noastre de produs. De exemplu, dacă aveți nevoie de informații suplimentare despre: Un produs, vă rugăm să consultați fila „Am nevoie de informații despre un produs”. Livrare, vă rugăm să consultați secțiunea „Am nevoie de informații despre livrare”. Plată, vă rugăm să consultați fila „Am nevoie de informații despre plată”. Pentru a vă face o idee despre rezultatul final și calitatea produselor noastre în situații reale, oferim clienților noștri posibilitatea de a-și prezenta lucrările. De asemenea, puteți vizualiza aceste proiecte direct pe site-ul nostru web, dacă doriți. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către pagina produsului său: Apoi faceți clic pe fila „Fotografii ale clienților”. Veți fi apoi direcționat către toate fotografiile publicate de clienții noștri care ne prezintă instalațiile lor.
Utilizarea PayPal este gratuită. Pur și simplu creați un cont PayPal sau utilizați unul existent. Veți fi apoi redirecționat către o casetă de dialog gestionată de PayPal pentru a finaliza plata. După finalizarea plății, o chitanță vă va fi trimisă prin e-mail în urma tranzacției. Cu PayPal, nu este nevoie să furnizați detaliile bancare atunci când plătiți comanda pe site-ul nostru: informațiile dvs. financiare nu sunt partajate cu vânzătorul. PayPal criptează și securizează datele dvs. și acționează ca intermediar pentru a finaliza tranzacțiile dvs. într-un mod complet securizat. PayPal oferă, la discreția sa, un sistem de plată în patru părți. Vă recomandăm să contactați PayPal pentru a determina eligibilitatea dvs. pentru această opțiune.
Casanoov s-a înconjurat de parteneri recunoscuți în lumea metodelor de plată. Aceste metode de plată diferite sunt, desigur, toate sigure. Acest lucru ne permite să vă oferim o gamă largă de metode de plată! Metode de plată în funcție de țară Franța: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.fr cu următoarele metode: CB, Visa, Mastercard, Paypal, CB în 3 rate (Franfinance), CB în 4 rate (Franfinance), Transfer imediat (Fintecture) Belgia: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.be cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact Irlanda: Achizițiile sunt disponibile pe casanoov.ie folosind următoarele metode: Visa, Mastercard și PayPal. Luxemburg: Achizițiile sunt disponibile pe casanoov.lu folosind următoarele metode: Visa, Mastercard și PayPal. Germania: Achizițiile sunt disponibile pe casanoov.de folosind următoarele metode: Visa, Mastercard și PayPal. Austria: Achizițiile sunt disponibile pe casanoov.at folosind următoarele metode: Visa, Mastercard și PayPal. Spania: Achizițiile sunt disponibile pe casanoov.es folosind următoarele metode: Visa, Mastercard și PayPal. Portugalia: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.pt cu următoarele metode: Visa, Mastercard, PayPal Italia: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.it cu următoarele metode: Visa, Mastercard, PayPal Olanda: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.nl cu următoarele metode: Visa, Mastercard, PayPal, IDEAL Polonia: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.pl cu următoarele metode: Visa, Mastercard, PayPal, P24 Danemarca: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.dk cu următoarele metode: Visa, Mastercard, PayPal Finlanda: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.fi cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal Suedia: Achizițiile sunt posibile pe casanoov.se cu următoarele metode: Visa, Mastercard, Paypal Le veți găsi pe toate la finalizarea comenzii și o puteți alege pe cea care vi se potrivește cel mai bine! Mai multe informații în Termenii și condițiile noastre > Metode de plată. Mai multe informații despre Fintecture: Fintecture este o soluție de plată prin transfer imediat aprobată de Banca Franței. Cu Fintecture, plătiți achizițiile direct din contul dvs. bancar securizat.: 1-Selectați banca dvs. 2-Conectați-vă cu datele dvs. bancare obișnuite 3-Validați tranzacția 4-Confirmați tranzacția pe telefonul mobil 5-Plata dvs. este confirmată. Principalele avantaje ale plății cu Fintecture: Nu sunteți limitat în suma achizițiilor dvs. și limitele cardului dvs. de credit nu vor fi afectate Nu trebuie să introduceți IBAN-ul sau datele cardului dvs. de credit Comanda dvs. va fi procesată imediat (spre deosebire de un transfer bancar tradițional).
O plată în așteptare poate fi cauzată de mai multe motive, dar cel mai frecvent este atunci când plasați o precomandă pe site. Într-adevăr, așa cum se explică la întrebarea „Precomandă, ce înseamnă asta?”, debităm suma precomenzii dvs. în momentul rezervării. Acesta este un tip de rezervare a produsului înainte ca acesta să fie din nou în stoc. Acest lucru vă permite să vă asigurați că veți avea produsul imediat ce acesta devine din nou disponibil. Un alt scenariu posibil: - Nu ați finalizat plata cu metoda de plată utilizată. De exemplu, este posibil să nu fi introdus codul de securitate 3DS. Acest caz se va transforma rapid într-o plată refuzată. Veți fi notificat prin e-mail. (Vezi plată refuzată.)
Doi pași pot confirma acest refuz de plată: Imediat după finalizarea comenzii, veți fi redirecționat către o pagină care vă va notifica despre acest refuz: Un mesaj va fi trimis automat în căsuța dvs. poștală de e-mail pentru a confirma că tranzacția este eronată. Acest lucru se poate întâmpla în cazul unei precomenzi. În conformitate cu angajamentele noastre, colectăm fonduri doar la pregătirea comenzii. Din acest motiv, în timpul pregătirii, contactăm banca dvs. pentru a autoriza retragerea. În unele cazuri, banca dvs. poate refuza această autorizare (fonduri insuficiente, limită bancară depășită, refuz bancar etc.). Evident, nu putem onora comanda fără o rezolvare a situației din partea dvs. În aceste cazuri, vă sfătuim să: Identificați motivele acestui refuz Găsiți soluția adecvată pentru a rezolva motivele acestui refuz Relansați o nouă comandă ținând cont de aceste motive (problemă 3DS, limită bancară, fonduri insuficiente etc.) Un refuz de plată poate fi cauzat de mai multe motive. Vom discuta cele mai frecvente cazuri și cum să le rezolvăm. Pentru plăți cu carduri bancare și PayPal: Sistem 3DS: Casanoov își securizează toate tranzacțiile prin intermediul sistemului 3DS. Acest sistem de securitate poate varia în funcție de banca dvs.: cod de verificare de introdus, aplicația bancară care vă trimite o solicitare de confirmare pentru o anumită plată etc. Cum se poate remedia acest lucru? Va trebui să retrimiteți o comandă și să urmați cu atenție procesul 3DS furnizat de banca dvs., către care vă vom redirecționa. Limită de plată online: Banca dvs. vă poate limita limita de achiziții online (pentru o anumită perioadă și/sau un maxim pentru o singură tranzacție). Câteva scenarii posibile: Ați efectuat mai multe achiziții consecutive într-o perioadă scurtă de timp. Suma cumulată depășește limita de achiziții. Comanda pe care doriți să o finalizați depășește limita. Cum pot rezolva acest lucru? Vă recomandăm să contactați banca dvs. pentru a confirma motivele refuzului plății. Dacă este necesar, puteți solicita băncii dvs. să vă mărească limita sau să așteptați câteva zile pentru a plasa o altă comandă. Este posibil ca aceste modificări de limită să nu fie imediate. De asemenea, aveți opțiunea de a utiliza o altă metodă de plată. Banca dumneavoastră refuză să onoreze tranzacția: Avem puține dovezi care să explice această situație. Cum putem rezolva acest lucru? Vă recomandăm să contactați banca dumneavoastră pentru a confirma motivele refuzului plății. Ni le puteți furniza, astfel încât să putem îmbunătăți serviciile noastre în viitor. Fonduri insuficiente: La finalizarea comenzii, solicităm băncii dumneavoastră să confirme că putem colecta suma comenzii dumneavoastră. O situație posibilă este insuficiența fondurilor la plasarea comenzii. În aceste cazuri, banca dumneavoastră va refuza autorizarea. Cum pot rezolva acest lucru? Verificați fondurile din contul utilizat pentru tranzacție. Contactați banca dumneavoastră dacă este necesar. Retrimiteți comanda imediat ce banca dumneavoastră o validează pentru a vă asigura că soldul dumneavoastră nu blochează din nou autorizarea băncii.
Pe site-ul nostru de vânzări online oferim două tipuri de motoare: pentru porți culisante și pentru porți batante. ● Două modele de motoare pentru porți culisante: Motor RANGER C300 Greutate maximă poartă: 300 kg Alimentare: 230 V Accesorii incluse: - 2 telecomenzi cu 4 butoane - Suport nailon (4 m – 12 bucăți de 33 cm) Motorizare TANKER C600 Greutate maximă poartă: 600 kg Alimentare: 230V Accesorii incluse: - 2 telecomenzi cu 4 butoane - Suport nailon (4 m – 12 bucăți de 33 cm) - Set de 2 fotocelule PHOTOCELL - 1 semafor FLASH ● Trei modele de motoare pentru porți batante: Motor RANGER B150 Greutate maximă per canat: 150 kg Lungime maximă per canat: 2 metri Alimentare: 24 V Accesorii incluse: - 2 telecomenzi cu 4 butoane Motor TANKER B250 Greutate maximă per canat: 300 kg Lungime maximă per canat: 2,5 metri Alimentare: 24 V Accesorii incluse: - 2 telecomenzi cu 4 butoane - Set de 2 fotocelule FOTOCELULĂ - 1 semnalizator luminos FLASH Puteți găsi toate aceste informații în fiecare dintre fișele produsului, inclusiv specificațiile tehnice, descrierile și instrucțiunile de asamblare aferente.
Puteți găsi măsurătorile exacte ale fiecăruia dintre produsele noastre direct pe fișa produsului respectiv. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit și veți fi apoi direcționat către fișa produsului: Apoi faceți clic pe fila „Desen tehnic”: Măsurătorile exacte ale produsului, precum și alte elemente specifice produsului în cauză, sunt furnizate acolo. De asemenea, puteți face clic pe „Caracteristici tehnice”. Veți găsi măsurătorile exacte ale produsului în cauză în prima poziție:
Pentru a vă asigura că produsele dumneavoastră se încadrează cât mai bine în spațiul în care sunt destinate instalării, toate porțile noastre batante, porțile mici și gardurile au avantajul de a putea fi tăiate la dimensiune. Această opțiune de personalizare, însă, nu este disponibilă pentru înălțime. Acest lucru se datorează parțial montanților verticali profilați, care nu pot fi tăiați, deoarece acest lucru ar compromite integritatea structurală a produsului. Pentru a redimensiona produsul, pur și simplu tăiați lamelele și montanții orizontali folosind echipamente adecvate (o polizor cu disc special de aluminiu, protecție pentru lamă etc.). Puteți solicita instrucțiuni pentru personalizarea produsului prin intermediul formularului nostru de contact. Este important de reținut că personalizarea produsului este responsabilitatea dumneavoastră exclusivă.
Puteți găsi greutatea fiecăruia dintre produsele noastre, inclusiv a fiecărui ambalaj care corespunde produsului dvs., direct pe fișa produsului respectiv. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către fișa produsului respectiv. Apoi faceți clic pe fila „Diagramă tehnică”. Greutatea, precum și alte informații specifice produsului în cauză, sunt listate acolo. De asemenea, puteți face clic pe „Caracteristici tehnice”. Veți găsi apoi greutatea exactă a fiecărui ambalaj care alcătuiește produsul în partea de jos a secțiunii.
Modificarea direcției de deschidere a produselor noastre este supusă cerințelor de siguranță. Totuși, iată opțiunile de deschidere disponibile în funcție de fiecare tip de produs: Puteți găsi direcția de deschidere a fiecăreia dintre porțile și porțile noastre direct pe fișa produsului respectiv. Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către fișa produsului respectiv: Apoi faceți clic pe fila „Diagramă tehnică”: Direcția de deschidere a produsului, precum și alte elemente specifice produsului în cauză, sunt indicate acolo.
Toate produsele noastre au o garanție comercială de 2 ani.
Toate produsele noastre sunt fabricate la scară industrială și vă sunt livrate sub formă de kituri pentru auto-asamblare și instalare. Prin urmare, Casanoov nu oferă în prezent produse personalizate în sensul cel mai strict al termenului. Cu toate acestea, produsele noastre au fost concepute astfel încât fiecare să răspundă nevoilor dumneavoastră specifice. Într-adevăr, pentru a vă asigura că produsele dumneavoastră se pot adapta cât mai bine spațiului destinat instalării lor, toate porțile, porțile și gardurile noastre au avantajul de a putea fi tăiate la dimensiune doar pe lățime. Această opțiune de personalizare, însă, nu este disponibilă pentru înălțime. Acest lucru se datorează în principal profilării montanților verticali, care nu pot fi tăiați, deoarece acest lucru ar compromite integritatea structurală a produsului. Înălțimile oferite în prezent de Casanoov sunt: 115/120cm, 140cm, 160cm și 180cm. Pentru a redimensiona produsul, pur și simplu tăiați lamelele și montanții orizontali folosind echipamente adecvate (o polizor cu disc special de aluminiu, protecție pentru lamă etc.).
În prezent, Casanoov oferă doar gri antracit (RAL 7016). Culoarea alb sablat mat va fi disponibilă foarte curând pe unele dintre modelele noastre. În viitor, Casanoov va oferi o varietate de culori. Mai exact, în prezent nu vă putem oferi o culoare specifică. Doar produsele și culorile prezentate pe site sunt disponibile pentru cumpărare.
Toate produsele noastre sunt livrate sub formă de kituri pentru a fi asamblate. Am proiectat și proiectat produsele noastre pentru a fi ușor de asamblat, asigurând o experiență plăcută pentru clienți. Am furnizat instrucțiuni clare de instalare pe care le puteți descărca. Toate accesoriile necesare pentru instalarea porții sunt furnizate, iar tot ceea ce este inclus în porțile noastre este detaliat în specificațiile tehnice și descrierea produsului. Puteți găsi toate aceste informații pe fiecare dintre fișele noastre de produs prin intermediul acestor file diferite: În fila „Specificații tehnice” În fila „Diagramă tehnică” În fila „Instrucțiuni de asamblare” Dacă aveți întrebări despre instalare la primirea și asamblarea produselor dvs., ne puteți contacta oricând folosind formularul de contact Casanoov.
În prezent, oferim produsele noastre doar cu serviciu de livrare. În prezent, nu avem o soluție de montaj de oferit. Cu toate acestea, porțile noastre sunt ușor de asamblat și pot fi instalate relativ rapid. Pentru a vă ajuta pe parcursul întregului proces de asamblare a produsului, iată informațiile disponibile pe fiecare dintre fișele noastre de produs: Bine de știut: Clienții noștri contactează uneori meșteri sau contractori specializați în asamblarea și instalarea de produse similare cu ale noastre. Prin urmare, puteți verifica dacă există meseriași în regiunea dvs. care vă pot ajuta în finalizarea și finalizarea proiectului dvs. Puteți găsi toate aceste informații pe fiecare dintre fișele noastre de produs prin intermediul acestor file diferite: În fila „Specificații tehnice”: În fila „Diagramă tehnică”: În fila „Instrucțiuni de asamblare”:
Un produs indisponibil nu poate fi comandat. Totuși, dacă un produs indisponibil vă atrage atenția, puteți fi alertat când revine în stoc. Iată procedura pentru a face acest lucru: Pentru a face acest lucru, căutați modelul dorit; veți fi apoi direcționat către pagina produsului său: Apoi faceți clic pe butonul „Alertă-mă” din partea dreaptă jos a paginii produsului: Veți fi redirecționat către o pagină de conectare: Pentru a confirma alerta, trebuie să fiți conectat la contul dvs. Casanoov: ● Dacă aveți deja un cont: introduceți adresa de e-mail și parola utilizate pentru contul dvs. Casanoov și faceți clic pe „Autentificare”. ● Dacă sunteți nou pe Casanoov: Faceți clic pe „Înregistrare”, apoi creați-vă contul Casanoov. După conectare sau înregistrare, această pagină se va deschide, confirmând crearea alertei dvs. pentru produsul care vă interesează: Tot ce trebuie să faceți este să așteptați, ne vom ocupa de restul și vă vom anunța imediat ce revine în stoc! Notă: Dacă produsul nu mai este disponibil, vă vom anunța despre vânzare imediat ce vom afla acest lucru.
Casanoov își propune să ofere doar produse disponibile pentru achiziționare. Sistemul de rezervare prioritară vă permite să precomandați definitiv produsele care vă interesează pentru următoarea livrare. Aveți transparență completă în ceea ce privește timpii de livrare estimați pentru aceste produse. În practică, pur și simplu selectați produsele care vă interesează și adăugați-le în coș. Precomandarea nu a fost niciodată mai ușoară cu Casanoov. Mai multe informații în Termenii și Condițiile > Produse precomandate Pentru a precomanda de la Casanoov, căutați mai întâi modelul dorit și veți fi apoi direcționat către pagina produsului său: Apoi faceți clic pe butonul „Precomandă”, disponibil și vizibil pe fiecare dintre paginile noastre de produse: Veți fi redirecționat către o pagină de conectare: Pentru a confirma solicitarea de precomandă, trebuie să fiți conectat la contul dvs. Casanoov: Dacă aveți deja un cont: introduceți adresa de e-mail și parola utilizate pentru contul dvs. Casanoov și faceți clic pe „Autentificare”. Dacă ești nou pe Casanoov: Apasă pe „Înregistrare”, apoi creează-ți contul Casanoov. După ce te-ai conectat sau te-ai înregistrat, finalizează precomanda și asigură rezervarea prioritară pentru viitoarele comenzi. Un e-mail de confirmare pentru precomanda ta va fi trimis automat. Tot ce trebuie să faci este să aștepți ca produsul să fie din nou în stoc și să ajungă la tine acasă! (Îți vom trimite e-mailuri pentru a te anunța!)
Casanoov își proiectează și creează produsele cu unicul scop de a satisface nevoile dumneavoastră. În curând: Acest statut al produselor noastre înseamnă că revenirea lor în stoc este definită de o dată aproximativă. Aceste informații sunt vizibile pe fișele noastre de produs sub scurta descriere. În acest caz, puteți utiliza funcția „Alertă-mă” pentru a fi notificat când produsul revine în stoc, dacă sunteți interesat. Pentru a urma acest proces, vă invităm să consultați Întrebările frecvente din secțiunea „Alertă, cum procedez?”. Victima propriului succes: În toate cazurile, acestea sunt produse al căror stoc este epuizat; articolele fără stoc sunt apoi anunțate ca „Indisponibil”. Acest produs va fi reînnoit, dar în prezent este epuizat și nu avem încă o dată de returnare de furnizat. Ca și în cazul anterior privind articolele „În curând”, puteți crea o alertă care vă va notifica când acestea devin din nou disponibile. Uneori este probabil ca anumite produse să nu mai îndeplinească așteptările comunității Casanoov. În aceste cazuri, este posibil să întrerupem producția anumitor articole pentru a oferi game noi care să răspundă mai bine așteptărilor dumneavoastră. Ne puteți contacta oricând pentru a afla dacă acest produs va fi reînnoit la un moment dat, iar dacă acest lucru nu este planificat, vă putem oferi diverse alternative pentru produse similare.